Cautare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Cuvinte-cheie

Ultimele subiecte
» Ne vom intoarce intr-o zi!!!!
Joi Noi 01, 2012 12:12 pm Scris de Zamolxe

» Va doresc timp
Lun Oct 22, 2012 7:18 am Scris de Zamolxe

» Noi i-am invatat pe egipteni sa faca piramidele
Vin Oct 19, 2012 12:33 pm Scris de Zamolxe

» Senzational codul Bibliei.
Lun Aug 13, 2012 3:39 pm Scris de Zamolxe

» Sfantul Graal se afla in America?
Mar Iul 31, 2012 5:46 pm Scris de Zamolxe

» De la comori blestemate, la OZN-uri: Harta Romaniei misterioase
Mar Iul 31, 2012 5:43 pm Scris de Zamolxe

» Şapte blesteme care au schimbat istoria
Mar Iul 31, 2012 5:41 pm Scris de Zamolxe

» Bucegiul subteran
Mar Iul 31, 2012 5:39 pm Scris de Zamolxe

» TOP 10 evadari uluitoare din inchisori
Mar Iul 31, 2012 5:36 pm Scris de Zamolxe

Septembrie 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendar Calendar

Parteneri
forum gratuit



Surse votare online..
Surse votare online..
Surse votare online..

Robotii incotro?

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Robotii incotro?

Mesaj Scris de Zamolxe la data de Vin Iul 20, 2012 2:09 pm







Istoria Internetului: De la prima conectare la mereu conectati





























acum 3 zile 20 ore



























Multi dintre noi considera ca Internetul este cea mai importanta inventie a omenirii.


























Ads by INTERNET PROTV





;]
















Internetul asa cum il stim noi astazi a inceput pe taram american,
imediat dupa Razboiul Rece, pentru a face posibila comunicarea intre
bazele militare si a preveni atacurile nucleare. ARPANET, reteaua
Agentiei pentru Proiecte de Cercetare Avansata (DARPA), este considerata
precursoarea Internetului.



Pe actul sau de nastere figureaza anul 1969, acelasi in care americanii
au reusit sa trimita primii oameni pe Luna. Protocolul TCP/IP, creat in
acea perioada de Ministerul Apararii al SUA, este folosit si astazi la
transferul datelor pe Internet.



Parintele Internetului este considerat insa Tim Berners-Lee, un
programator englez care a inventat World Wide Web-ul. A venit cu
propunerea in martie 1989, iar in 1990, de Craciun, a realizat prima
comunicatie HTTP intre un client si un server prin Internet. Tim
Berners-Lee lucra atunci la CERN. El a absolvit facultatea Oxford in
1976, iar momentan este director la sindicatul World Wide Web, care se
ocupa cu impunerea standardelor in Internet.














Protocolul Internet (IP)



Internet Protocol, pe scurt IP, este o metoda prin care datele sunt
transmise de la un calculator la altul prin intermediul Internetului.
Calculatorul fiecarui utilizator este denumit ”gazda” si are o adresa IP
unica, un fel de nume, sau de CNP, care il identifica printre toate
celelalte calculatoare din retea.

Atunci cand trimiti sau primesti informatii, prin Internet, transmiti
informatia impartita in blocuri mici, numite pachete sau datagrame. Un
pachet are doua parti: antet si text.



Cea mai mica adresa IP este 0.0.0.0, iar cea mai mare 255.255.255.255.
Adresele de forma 127.xx.yy.zz sunt folosite pentru testari in bucla
locala. Toate gazdele au adrese IP diferite, iar ele sunt folosite in
adresa ”sursa” si adresa ”destinatarului”. Daca o gazda este conectata
la doua retele atunci va folosi doua adrese IP diferite.










Trecerea de la IPv4 la IPv6



Destul ca adresele de IP s-au terminat. Cu alte cuvinte, toate
combinatiile intre 0.0.0.0 si 255.255.255.255 au fost folosite. Din
acest motiv, in 2012 s-a trecut la IPv6 - adica un IP care sa contina 6
numere in loc de 4.



Bazele IPv6 sunt asemanatoare celor ale IPv4 – dispozitivele pot folosi
IPv6 ca adrese sursa si destinatie pentru a face posibila transmisia
pachetelor prin retea.



IPv6 vine cu un numar mult mai mare de adrese,
340,282,366,920,938,000,000,000,000,000,000,000,000 la numar, care vor
fi suficiente pentru multi ani de acum incolo. IPv4 avea disponibile
doar 4,29 miliarde de adrese.










Conexiune Dial-up sau prin fibra optica?



Pentru multi dintre romanii nascuti inainte de Revolutie, sunetul
dial-up-ului este magic. Internetul era atunci scump si atat de lent
incat era nevoie de zeci de minute pentru a descarca o melodie sau a
transfera un fisier.



Astazi, cei mai multi dintre noi ne bucuram de Internet prin fibra
optica. Ea este futilizata in telecomunicatii si retele deoarece este
flexibila si poate fi stransa in cabluri. Este avantajoasa pentru
comunicatii pe distante mari, ajungand nodulate pe fiecare canal viteze
de pana la 111 gigabiti pe secunda.



Recordul de transimise prin fibra optica in laborator este detinut de
Laboratoarele Bell Labs din Villarceaux, Franta, cu multiplexarea a 155
canale, fiecare de cate 100 gigabiti pe secunda pe o fibra de 7000 km.



Pe distantele scurte, fibra optica mai economiseste spatiu in conductele
de cablu, deoarece o singura fibra este capabila sa transporte mai
multe date decat un cablu electric. De asemenea, fibra este imuna la
interferentele electrice, protejand echipamentele de comunicatii cum ar
fi centralele electrice sau structurile metalice de comunicatii
vulnerabile la trasnete.



Pentru navigarea pe Internet utilizand conexiunea ”Dial-up”, majoritatea
utilizatorilor folosesc modemurile pentru a stabili o conexiune PPP
(Point to Point Protocol): acestea permit computerului tau sa comunice
cu computerul furnizorului de servicii (ISP - Internet Service Provider)
prin intermediul liniei telefonice, astfel ca sistemul tau sa se
comporte ca si cand ar fi vorba despre o conexiune fizica.



Cum functioneaza dial-up-ul: modemul preia informatiile si le transmite
ca semnal analogic prin linia telefonica. Un alt modem aflat la capatul
liniei - la providerul de Internet - primeste semnalul analogic prin
linia telefonica si il transforma la loc in informatie digitala.
Majoritatea modemurilor comercializate astazi au viteze de 33,6 Kb/s sau
56 Kb/s.










Platforma Web 2.0

Web 2.0 sau Web interactiv deschide poarta spre o noua generatie de
aplicatii pe Internet, care au drept atribute interactivitatea si
posibilitatea de creare a continutului web de catre oricine. Informatia
aflata pe paginile web nu mai e oferita vizitatorilor doar de catre
companii, guverne, mass-media, ci si de oameni obisnuiti, care
contribuie activ.



In trecut, principala modalitate de interactiune online intre persoanele
particulare o reprezenta email-ul sau chat-ul. Si astazi ele sunt
folosite zilnic, insa web 2.0 reuseste sa puna in centrul comunicarii
online individul, in dubla lui calitate de creator si destinatar al
continului web.



Exemplele cele mai bune sunt blog-urile, retelele sociale (Hi5, MySpace,
Facebook), YouTube, partajarea fisierelor, portalurile de stocare a
bookmark-urilor (Del.icio.us, Digg etc.)



Internetul in viitor

Foarte curand domeniile .bbc, .laptop, .romania, .internet, .apple sau
.google vor fi posibile, deoarece agentia de reglementare ICAAN a decis
sa permita, din 2012, domenii personalizate.



De cativa ani, si televizoarele, DVD playerele si alte gadget-uri
inteligente permit conectarea la Internet, iar in curand vom putea sa
vedem ultimele noutati cu ajutorul unui posibil frigider inteligent care
nu va ramane niciodata fara provizii. Idei revolutionare apar in
fiecare zi. O dovedesc si proiectele propuse pe www.techschool.ro de
tinerii pasionati de programare, astronomie si robotica. Sunt proiectele
care pot deveni tehnologiile de maine.



Dincolo de aceasta, numarul utilizatorilor de internet creste in fiecare
zi, iar in anii viitori cercetatorii se asteapta ca aproape trei
sferturi din populatia globului sa se poata conecta la Internet din
orice loc de pe pamant.



Vrei sa afli care sunt cele mai noi inventii din tehnologie,
cele mai cool domenii ale viitorului si ideile cu care star-uri din
stiinta te inspira sa schimbi lumea de maine? Exploreaza www.techschool.ro









Sursa: Pro TV



































Robotii SF nu mai exista, astazi sunt reali. Cum a evoluat robotica in ultimii 600 de ani



























acum 3 zile 19 ore



























Daca un caine e considerat cel mai bun
prieten al omului, de ce nu ar putea deveni si un robot macar cel mai
util gadget pentru om? Realitatea nu este departe aceasta idee.


























Ads by INTERNET PROTV





;]
















Pentru foarte multi, imaginea robotilor s-a conturat din filme, fie
ca Van Damme era un “soldat universal”, un cyborg, adica pe jumatate om,
pe jumatate robot, cu puteri supraomenesti, fie ca vorbim de celebrele
personaje din Razboiul Stelelor, R2D2 si C3PO, cei doi roboti care il
ajutau pe Luke Skywalker in lupta contra lui Darth Vader, un alt
personaj “om - robotizat”, robotii sunt umanizati, apropiati de
societate, integrati si adaptati nevoilor noastre de zi cu zi.
Mai exact, o viziune pe care oamenii au avut-o si au desenat-o pe hartie inca din secolul al 14-lea.
EVOLUTIA ROBOTILOR
In
perioada anilor 1400, geniul Leonardo da Vinci realiza “Automatonul”,
un robot imbracat in cavaler care putea sta in picioare, misca bratele,
gatul, maxilarul si isi ridica vizorul de la ochi. Robotul lui da Vinci
conceput in 1495 a fost descoperit in 1950, iar oamenii au aflat atunci
despre primul "razboinic de metal” al omenirii, miscarile sale mecanice
imitand tehnicile de lupta ale cavalerilor acelor vremuri.
La
aproximativ 240 de ani dupa automatonul lui da Vinci, un alt inventator,
francezul Jacques de Vaucanson reusea sa revolutioneze lumea roboticii
cu “The Flute Player”, un cioban robot de forma umana care canta la
flaut, si “Digesting Duck”, o rata capabila sa manance, digere si apoi
sa-si elimine din organism, la fel ca o rata adevara, mancarea. Mai
mult, mainile “ciobanului-robot” al lui Vaucanson au fost imbracate in
piele, pentru a reda tot mai mult impresia de autentiticate.






Tesla, parintele curentului alternativ, a contribuit in anul 1898
in domeniul roboticii cu barca teleghidata prin unde radio, pentru ca
John Hammond Jr. si Benjamin Miessner sa inventeze in 1912 primul caine
electric.
Robotica a continuat apoi cu Gakutensoku, primul robot
construit vreodata in Japonia, de catre Makoto Nishimura in 1929, acesta
din urma reusind sa faca un robot capabil sa planga si sa isi schimbe
expresiile fetei.
Seria inventiilor fiind continuata de robotul
Elektro, construit de Compania americana Westinghouse Electric
Corporation intre 1937 - 1939. Robotul de peste 2 metri inaltime si 116
kilograme, putea sa mearga la comanda vocala, sa vorbeasca, avand un
vocabular de 700 de cuvinte, sa fumeze tigari, sa sparga baloane si
sa-si miste bratele si capul.
Cu o structura interna de otel si
invelis de aluminiu, cu ochi pe senzori photoelectrici capabili sa
distinga culorile rosu si verde, a fost prezentat in premiera la Targul
Mondial din New York din 1939, pentru ca un an mai tarziu sa reapara
alaturi de cainele robotic Sparko.
Din acel moment, robotii autonomi au inceput sa acapareze piata si sa fie implicati tot mai mult in dezvoltarea industrial.
Odata
cu aparitia lui Unimate, un robot inventat de americanul George Devol
in 1954 si vandut in 1961 catre General Motors, industria auto a devenit
dependenta de robotica. Forta umana a fost inlocuita pas cu pas de
brate robotice si utilaje uriase capabile sa lucreze intr-un ritm mai
rapid, fara greseli umane, fara intrerupere, cu un nivelul de productie
ridicat si costuri scazute.
ROBOTICA MODERNA
Fie
ca vorbim despre medicina, armata, constructii sau chiar servicii de
curatenie, robotii sunt implicati in prezent in multe activitati
sociale, militare, de siguranta si intretinere si se transforma, ironic,
dintr-o solutie pentru rezolvarea necesitatilor fiecaruia , intr-o noua
necesitate.
Astazi, Japonia este o tara robotizata intr-o
proportie uriasa. 30% dintre robotii lumii se afla pe teritoriul
niponilor, pentru ca intregul continent asiatic sa detina 50%. Europa
este pe locul 2 la acest capitol, cu 32%, urmata de America de Nord cu
16%, celelalte zone ale globului ramanand cu 2%.






Daca la inceputul articolului vorbeam despre personajele fictive
R2D2 si C3PO, in prezent acestea par sa se fi apropiat de realitate. Doi
dintre cei mai cunoscuti roboti “de casa” ai momentului sunt ASIMO si
Nao, conceputi pentru activitati sociale cu oameni, pentru divertisment
si pentru ajutor.
ASIMO, adica Advanced Step in Innovative
Mobility, a fost lansat pe piata in 2000 de Honda, companie implicata in
robotica inca din 1980, cu dorinta clara ca produsele sale sa nu fie
implicate numai in interactiunile umane, ci sa imbunatateasca nivelul
calitativ al vietii.
Numit de catre producatori "cel mai umanoid
robot" contruit vreodata. "In 1986, inginerii Honda au cautat sa
contruiasca un robot capabil sa mearga. Modelele initiale, E1, E2 si E3,
au fost prototipuri ale simularii miscarii umane. Urmatoarele 3 au
reprezentat preocuparile de a stabiliza mersul si de a putea urca
scarile, apoi au urmat capul, corpul si bratele, pentru a aduce mai mult
echilibru si functionalitate.", precizeaza Honda.
Primul robot
umanoid Honda a fost P1, un strabunic al lui ASIMO. A urmat apoi P2, cu
un design mai prietenos, cu un mers imbunatatit, cu abilitati de a urca
si cobori scarile si cu moscari automate controlate prin wireless.
Modelul P3 a fost si mai evoluat si mai usor, pentru ca ASIMO sa
reprezinte varful acestei generatii dezvoltate in 20 de ani inginerie
robotica.
ASIMO poate sa fuga, sa mearga chiar si pe suprafete
denivelate, sa se intoarca usor, sa se urce pe scari, sa apuce si sa
ridice obiecte. Mai mult, ASIMo poate recunoaste fetele, raspunde la
comanda vocala si evita obiecte aflate in jurul sau.
In schimb, francezii de la Aldebaran Robotics au venit cu Nao, un robot mai mic insa mai mobil

In 2007, Nao a inlocuit cainele robotic de la Sony, Aibo, la Cupa
Mondiala de fotbal a Robotilor, pentru ca in 2010 sa uimeasca lumea
intreaga la Expozitia de la Shanghai cand a inceput sa danseze in fata
vizitatorilor.
Robotul a evoluat in timp, in 2010 o varianta mai
buna a lui Nao a participat la un stand-up comedy, pentru ca in 2011 sa
fie relansat cu un software integrat, un computer puternic si camere HD.
Cu
o inaltime de aproape un metru, cu o greutate de 4.3 kilograme si o
autonomie de functionare de 90 de minute in mers constant, Nao
reprezinta una dintre cele mai scumpe si spectaculoase "jucarie" pentru
oameni.
ROMANIA IN INDUSTRIA ROBOTICA
Nici Romania nu este straina de robotica. Unul dintre oamenii de varf din domeniu este roman si lucreaza la NASA.
Adrian
Stoica e numele sau, e implicat in robotica de 20 de ani, conduce o
echipa de experti in tehnologia robotica pentru viitoarele misiuni
spatiale ale Agentiei Nationale Spatiale Americane si este unul dintre
mentorii proiectului Techschool.
Vrei sa afli care
sunt cele mai noi inventii din tehnologie, cele mai cool domenii ale
viitorului si ideile cu care star-uri din stiinta te inspira sa schimbi
lumea de maine? Exploreaza www.techschool.ro











Ai idee cum arata viitorul? TechSchool deschide calea celor mai indraznete proiecte tehnologice





























acum 3 zile 21 ore



























Noile tehnologii revolutionare nu se
inventeaza intr-o secunda. Dar sunt puse in miscare cu viteza ideii. Iar
de la idee la un proiect care poate schimba lumea e doar un pas.


























Ads by INTERNET PROTV





;]
















Platforma Tech School te ajuta sa faci pasul spre viitor
Tehnologia
ne schimba viata de zi cu zi si o face atat de repede incat e greu
sa-ti imaginezi lumea de maine. Pasiunea pentru tehnologie ii face insa
pe multi tineri sa accepte provocarea de a intelege viitorul si chiar de
a-l schimba. Tech School este locul in care cele mai tari idei din tehnologie pot deveni realitate.
Daca
visezi sa creezi aplicatii si retele sociale care vor revolutiona
Internetul in era 3.0, roboti androizi care vor construi orasele
viitorului sau nave spatiale, poti da forma ideilor tale pe Techschool.ro. Creatorii de maine gasesc aici tutoriale interactive din cele mai interesante domenii ale viitorului – programarea web, robotica si astronomia,
stiri despre inventii si descoperiri uimitoare, dar si indrumarea unor
cunoscuti vizionari romani din domeniul tehnologiei. Printre ei, Adrian Stoica (Advanced Robotic Controls, NASA/ JPL), Aurora Simionescu (Astrofizician, Einstein Postdoctoral Research Fellow – Stanford University) sau Emi Gal (CEO Brainient, start-upul romanesc care valoreaza peste 100 de milioane de euro).
Competitia in care visele prind forma





Platforma Tech School este un laborator virtual
care isi propune sa ii inspire pe tinerii cu varste intre 11 si 19 ani,
sa le explice stiinta din spatele tehnologiilor si sa le dea sansa de
a-si pune in practica inventiile. Cum? Intrand in concurs pe TechSchool.ro cu o idee de proiect si aratand, intr-un mod cat mai creativ, cum poate ea revolutiona tehnologia.
Cele mai inovatoare 3 idei vor fi puse anul viitor in aplicare, iar pentru aceasta sunt pusi la bataie 15.000 de euro.
In plus, cei care se vor inscrie in concurs pana pe 27 iulie si vor impresiona juriul cu ideile lor vor primi un loc in Tabara Tech School.
Aici vor putea testa ultimele tehnologii si vor lua parte la cele mai
tari work-shop-uri pe teme legate de astronomie, programare si robotica.
Tinerilor li s-a pregatit si un loc la NASA Space Camp, unde vor avea sansa sa se intalneasca cu mari oameni de stiinta si sa ia parte la super-experimente din cele trei domenii.
Si visul meu nu are limite…Mai sus, tot mai, tot mai sus…






Proiect al UPC Romania, platforma Tech School este sustinuta si de Guess Who,
unul dintre cei mai apreciati artisti hip-hop ai momentului si un
adevarat icon pentru generatia actuala. Guess Who a acceptat provocarea
de a-i inspira pe tineri nu doar prin muzica sa – cum a facut-o pana
acum cu hit-urile „Tot mai sus”, „Manifest” sau „Locul potrivit” – ci si
in noua calitate de Mentor TechSchool.
Vrei sa afli care sunt
cele mai noi inventii din tehnologie, cele mai cool domenii ale
viitorului si ideile cu care star-uri din stiinta te inspira sa schimbi
lumea de maine?
Exploreaza www.techschool.ro









Televizoarele 3D, un pas urias in viitor





























acum 3 zile 19 ore



























De la primul film 3D din 1922 si pana la productia de succes „Avatar”, tehnologia 3D a evoluat enorm.


























Ads by INTERNET PROTV





;]

















Televizoarele 3D au intrat
agresiv pe piata in 2008 si au revolutionat lumea video. Tehnologia este
insa mult mai veche: isi are radacinile in secolul XIX!
Pe
la 1838, Sir Chrales Wheatstone inventa stereoscopul. A aratat ca
atunci cand doua imagini sunt privite stereoscopic, ele pacalesc
creierul sa creeze ceea ce pare a fi o imagine 3D. 20 de ani mai tarziu,
stereoscopul a fost imbunatatit de Louis Jules Duboscq, iar o cunoscuta
imagine cu Regina Victoria a fost prezentata publicului. Se intampla in
1851. Dupa alti cativa ani apare Kinematoscopul, iar prin 1890,
britanicul William Friese-Green vine cu primul patent de film 3D. De
atunci a mai fost nevoie de trei decenii pana cand primul film 3D, The Power of Love, a fost prezentat publicului, in New York. Era anul 1922.
Astazi,
la 90 de ani de la acest moment revolutionar din istoria filmelor si
televiziunii, se fac primii pasi seriosi in aceasta directie.
Televizoarele 3D incep sa patrunda in casele noastre. In prezent exista
mai multe tehnici de creare si redare a imaginilor tridimensionale.

Privitul activ si privitul pasiv


Un televizor 3D activ costa
mai putin, dar privitorul are nevoie de o pereche speciala de ochelari.
Pe ecranul televizorului, secventele se succeda cu repeziciune astfel
incat privitorul nu-si da seama ca imaginile sunt destinate pe rand
ochiului stang, celui drept, celui stang, celui drept si tot asa.
Ochelarii
prin care sunt vazute aceste imagini functioneaza cu ajutorul unor
baterii de dimensiuni mici, care blocheaza vederea unui anumit ochi la
un moment dat, in functie de comenzile pe care le primesc, printr-o
conexiune wireless, de la aparat.
Ochiul
este astfel pacalit sa creeze imagini tridimensionale cu ajutorul
stimulilor care ajung la creier. O singura pereche de astfel de ochelari
costa aproape 30 de euro.
Televizorul 3D pasiv functioneaza
datorita unui filtru special de polarizare aplicat pe ecran si care
trimite imaginea catre lentila dreapta a ochelarilor sau catre cea
stanga, in functie de cum este filmata scena respectiva.
Ochelarii
folositi pentru acest tip de televizor 3D sunt similari celor din
cinematografe. Cu toatea acestea, televizoarele 3D pasive costa cu pana
la 15% mai mult decat cele active. Mai mult, cativa utilizatori se plang
de imaginea nemultumitoare a acestor televizoare.
Dar tehnica evolueaza. Cele mai noi televizoare permit redarea tridimensionala si fara ochelari.

Primele televizoare 3D
Primul
televizor LCD 3D din lume este un Panasonic VT25, lansat la conferinta
CEATAC din Japonia in 2008. Tehnologia FHD3D ofera o claritate de 1080p
pentru ambii ochi si se putea vinde in 4 variante, de la 50 de inch la
65 de inch, pretul lor incepand de la 3.000$.
Primul
televizor 3D ajuns in Romania vine de la firma coreeana LG. A fost
lansat in 2010, sub numele de LD920, in jurul pretului de 2000 €. Are
diagonala de 47 inch, iar imaginea 3D este generata de 2 procesoare si
de un filtru de polarizare, aplicat pe ecran. Vine cu tehnologia
TruMotion 200 Hz, ruleaza filme Full HD 1080p. Totusi, dupa un anumit
timp, de aproximativ 2 ore, unii dintre telespectatori s-au plans ca
ochii incep sa doara.

In
Romania, primul operator de telecomunicatii care a inclus in oferta
transmisiuni 3D este UPC. In urma cu un an, turneul de tenis Ronald
Garros a fost difuzat in acest format. In prezent, canalul High TV 3D,
primul canal linear cu continut 3D din Romania, ofera un spectru larg
de continut ce include moda, fitness, stiri mondene, documentare despre
celebritati & calatorii si altele.

Unde a ajuns tehnologia
Televizoarele
de astazi sunt si mai destepte. Pe langa faptul ca te bucuri de imagini
perfecte in 2D si 3D pe un ecran LED cu contrast inalt, acestea pot
reda videoclipuri la cerere de pe Internet si te ajuta sa vorbesti cu
prietenii tai gratis prin Skype chiar de pe canapeaua ta. In plus. Poti
controla cu usurinta functii, cum ar fi pornirea / oprirea
televizorului, a schimba canalele, accesul la aplicatii si navigarea pe
web, folosind simple comenzi vocale si miscari.
Camerele
cu tehnologie de recunoastere a fetei iti permit sa te conectezi la
Facebook, Twitter ori Skype, fara a fi nevoie sa introduci ID-ul sau
parola. Preturile televizoarelor de top depasesc 10.000 RON.

Ce urmeaza?


Televizoarele vor intelege
ce vrei sa vezi, vor intelege tot mai bine gesturile si vocile.
Calculatorul desktop va fi inlocuit de televizor, deoarece acum ambele
pot face aproximativ acelasi lucru. In curand vom putea citi carti la
televizor sau vom putea juca jocuri avansate.

Vrei
sa afli care sunt cele mai noi inventii din tehnologie, cele mai cool
domenii ale viitorului si ideile cu care star-uri din stiinta te inspira
sa schimbi lumea de maine? Exploreaza www.techschool.ro









Sursa: Pro TV





































Sursa: Pro TV
avatar
Zamolxe
Admin

Mesaje : 67
Data de inscriere : 01/07/2012
Varsta : 48

Vezi profilul utilizatorului http://secretelelumilor2012.forumgratuit.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum